poniedziałek, 23 maja 2016

MOTYWACJA :)

Hej! Tym razem chciałabym, abyś zmieniła siebie, swoje nastawienie do sportu i diet, a przede wszystkim swój tok myślenia. Znając życie próbowałaś się odchudzać, ale nie widząc efektów po kilku tygodniach zrezygnowałaś. Zgadłam? Efekty nie przychodzą tak szybko. Na to potrzeba czasu. Czasem dni, czasem miesięcy, a czasem nawet lat. Ale uwierz, warto! Czas i tak upłynie, więc dobrze go wykorzystaj. Tylko ty jesteś właścicielem swojego ciała i tyko ty możesz je w naturalny sposób odmienić. Otóż to! Kluczem do sukcesu w odchudzaniu jest dieta. Wnioskując- zdrowe, racjonalne jedzenie jest najważniejsze. Dzięki niej możesz zmienić swoje ciało o 360 stopni! Zrezygnuj ze słodyczy, fast foodów, słodzonych napoi, pieczywa. Zastąp je suszonymi owocami, wodą, zieloną herbatą, płatkami owsianymi, kaszą, świeżo wyciskanymi sokami z owoców itp. Początki są bardzo trudne, ale z czasem stanie się to dla ciebie normą. Dodatkowo możesz polepszyć swoją przemianę materii poprzez picie wody, która dodatkowo pomoże pozbyć ci się celulitu. Od teraz powiedz STOP słodyczom! Pamiętaj aby jeść 4-5 posiłków dziennie i przede wszystkim się nie głodzić! Niestety wiele osób poprzez kompleksy się głodzi, ale nie jest to dobre rozwiązanie. Spowalniają przez to metabolizm- przez co tyją, a dodatkowo narażają się na ogromne niebezpieczeństwo. Tak więc jedz zdrowo, ale z umiarem. Oblicz sobie swoje zapotrzebowanie i odejmij od niego 300kcal. Po tym kilogramy będą leciały w dół! :)
Kolejną rzeczą, trochę mniej ważną w odchudzaniu, są ćwiczenia. Jeżeli chcesz spalić zbędną tkankę tłuszczową ćwicz cardio i interwały. Już wszystko wyjaśniam :) Cardio to ćwiczenia wysiłkowe, dzięki którym spala się tłuszczyk. Jest to np.  bieganie, pływanie, jazda na rowerze, skoki na skakance itp. Natomiast interwały są podobne do cardio, ale są o zmiennej intensywności, np 45sek truchtu, 15sek sprintu. Ćwicz maksimum 6 razy w tygodniu. Nie wolno robić codziennie tych samych treningów!
To możesz być ty! Zdrowe odżywianie i treningi mogą doprowadzić właśnie ciebie do takiej figury! KAŻDY zdrowy posiłek i KAŻDA, nawet najmniejsza aktywność fizyczna stawia cię o krok bliżej od idealnego ciała. Najgorszy trening to taki, którego nie wykonałaś! Wymówkami nie spalisz kalorii! Skoro innym dziewczynom udało się odmienić swoją figurę, to uda się i tobie! Teraz ty zazdrościsz innym, a gdy zabierzesz się do pracy, inni będą zazdrościć tobie! Przecież do tego dążysz, prawda? Dążysz do tego, aby w końcu bez żadnych kompleksów móc pokazywać swoje ciało? Nigdy się nie poddawaj! Na początek z trudem będziesz wstawać na trening, z czasem bez ćwiczeń nie będziesz wstanie przeżyć dnia, naprawdę :) Idź przed siebie, pokochaj swoje ciało! Jeżeli nie będziesz go akceptować, to trudniej będzie c mu pomóc w małej metamorfozie :) Tym razem dasz radę, trzymam kciuki!
Na koniec łap kilka motywujących zdjęć:
Skoro one dały radę, to ty nie dasz? :)


W razie wszelkich pytań zapraszam na mojego aska --> http://ask.fm/leszczynskak
Jeżeli szukacie ciekawych, prostych i sprawdzonych przepisów, zapraszam na mojego instagrama --> https://www.instagram.com/fitkajaa/

Życzę wam samych sukcesów! Obyście się nigdy nie poddawali i dążyli do swojego upragnionego celu. Miłego wieczoru! :)

5 komentarzy:

  1. Bardzo motywujący wpis! :)
    Ja od jakiegoś czasu pragnę zacząć ćwiczyć, ale jakoś nie mogę się zmotywować.
    z-pasja-w-obiektywie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny wpis i bardzo motywujące zdjęcia. Coś idealnie dla mnie. Dziękuję i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny post. Często brakuje mi motywacji..a jest mi bardzo potrzebna, mam nadzieje ze moja walka którą zaczełam od wczoraj nie ustanie, a ja chociaż troche schudnę do lata :)
    pozdrawiam serdecznie i zapraszam do mnie w wolnej :)
    https://aleksisaliss.blogspot.com/
    PS: Odpowiadam na obserwacje i komentarze

    OdpowiedzUsuń
  4. To ja się pochwalę- jestem 6 dzień na diecie :DDD

    OdpowiedzUsuń