niedziela, 22 maja 2016

Hej :)

Witam na moim blogu! Jest to pierwszy post, więc krótko się wam przedstawię. Mam na imię Karolina. W tym roku skończę 15 lat. Pewnie pomyśleliście, że osoba w takim wieku nie może wiedzieć nic o odchudzaniu.Otóż nie! Sporo wiem na temat diet z książek, wypowiedzi dietetyków, a przede wszystkim z własnego doświadczenia. Jestem na redukcji i jak na razie udało mi się zgubić 5,5kg. Nie jest to dużo, ale efekty są widoczne! Mieszkam w małej wiosce w województwie pomorskim. Oprócz zdrowego trybu życia i sportu interesuje mnie moda, motoryzacja, fotografia i zoologia. Jak już pewnie domyśliliście się- blog będzie o treningach, zdrowym trybie życia itp. Pojawiać się tu będą sprawdzone przeze mnie przepisy, ciekawostki, inspiracje i ogólna motywacja! Liczę na to, że kogoś zmotywuje i zachęcę do działania :) Mam nadzieję, że blog kogoś zainteresuje i nie będę pisała postów dla samej siebie :) Na początek łapcie moje zdjęcie:


 Na zachętę również dam wam całkiem banalny i smaczny przepis na sorbet. Pogoda za oknem idealna, tak więc coś dla ochłody się przyda! Po pierwszym wypiciu go od razu się zakochałam.. :D Przepis jak zwykle sprawdzony przeze mnie :) :

SKŁADNIKI:
- 2 zamrożone banany
- zamrożony szpinak

---> Wszystko dokładnie zblendować i gotowe! :)
 Wyjdzie takie zielone cudo:

Pewnie pomyśleliście sobie, że banan i szpinak nie może być dobrym połączeniem. A jednak! I to jeszcze jakim zdrowym! Naprawdę, warto spróbować i poświęcić 5 minut na wykonanie go :)

Zachęcam również do czytania mojego aska: http://ask.fm/leszczynskak i obserwowania instagrama, na którego dodaje mnóstwo pysznych i sprawdzonych przepisów: https://www.instagram.com/fitkajaa/
Miłego i aktywnego dnia! :)

7 komentarzy:

  1. Świetny przepis, na pewno wypróbuję! Zapraszam również do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Proste i przyjemne, na pewno spróbuję bo kocham sorbety :'3
    http://nekoworlds.blogspot.com/2016/05/kimonos-wears-better.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam szpinak i banany, ale nie pomyślałam ich połączeniu ;)
    http://mirella-view.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Poczatek Twojego blogowania zapowiada sie naprawde ciekawie! :) Zycze powodzenia.;)

    Pozdrawiam,

    megaaan-esieek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Sorbety *_* Zostaję na dłużej :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Czekam na kolejny post ;)

    Zapraszam do mnie:
    zanetatomaszek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny początek, powodzenia na blogu:)

    http://wiktoriaotto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń